rondreis-IJsland.reismee.nl

op IJslanderse paarden rijden

Vanmorgen vroeg op want we moeten om 10:00 op de manege zijn voor een mooie buitenrit. Best spannend vind ik het weer. Maar alles gaat goed. Zo'n paardje wil ik ook, ze rijden zo lekker vlak in de tölt. Na de rit van een uur, ik voel mijn spiertjes in mijn benen wel, hebben het stadje Hofn verkent. En daar het gletsermuseum bezocht. Vervolgens zijn we naar een pets zoo geweest. Waar Anoukde geitjes heeft gedreseerd en een konijntje van 3 weken oud mocht vast houden. Schattig. Voorde meesten mensen in IJsland zijn deze dieren bijzonder, ze kennen deze dieren niet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!