rondreis-IJsland.reismee.nl

Het is zo ver

We gaan vandaag naar IJsland.

S'morgens de koffers inpakken. En nog moeilijker de koffer dicht krijgen. Daarna Fleur naar zijn logeeradres brengen. Waar hij metteen vrienschap sloot met de cavia van oom Paul. Vervolgens alle bagage in de auto en op naar Schiphol. Tot zover verloopt alles op rolletjes. Maar dan bij het inchecken komen we erachter dat Anouk niet mag zitten waar we gepland hebben.En geen 3 plaatsen meer bijelkaar. Maar het zal wel opgelost worden.We mogen door lopen. Snel even wat eten en dan op naar de winkeltjes. Helaas sloten ze al om 21:00net voor onze neus. Dus dan maar naar gate C9 waar onze vliegtuig (een Boeing 757-200 van Icelandair)al staat te wachten.Al snel wordt het tijd om in te stappen. Erklinkt een bericht vooronze vlucht er is iets met de boardcomputer niet goedover 20 minuten meer. 20 minuten later weten ze het nog steeds niet. En zo gaat het door. Om 23:35 zijn ze er nog steeds niet achter, iedereen begint bang te worden dat er een ander vliegtuig ingevlogen moet worden. Maar dan mogen we 2 uur later toch de lucht in en een paar rijen naar voren geschoven.In het donker verlaten wenederland. Maar gek genoeg wordt het steeds lichter in de lucht. Als we in IJsland zijn aangekomen is het daar wat schermerig. In de mooie gekleurdelucht rijden we naar ons eerste hotel voor een 6 uurtjes slaap.